FadeMc
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

Regulament

In jos

Regulament Empty Regulament

Mesaj Scris de Admin Lun Apr 23, 2018 7:34 pm

REGULAMENT      JUCATORI
1. Nu aveti voie sa faceti spam .
Pedeapsa : 10 min [M].
2. Nu aveti voie sa scrieti cu Caps Lock (mai mult de 4 litere.)
Pedeapsa : 10 min [M].
3. Nu aveti voie sa faceti prelungire , indiferent de natura acesteia . Prelungirea unei litere (aaaaaa) sau scrierea literelor random in chat (fahoha).
Pedeapsa : 10 min [M].
4.Nu aveti voie sa faceti reclama de orice natura .
Pedeapsa :
La servere de minecraft - [Bp] .
La conferinte de discord sau canale de youtube -  24h  [B].
5.Nu aveti voie sa jigniti , injurati sau sa aveti un limbaj de "cartier".
Pedeapsa : 15 min [M].
6. Nu aveti voie sa jigniti/injurati un membru staff.
Pedeapsa : 30 min - 3d [M].
7. Folosirea a modurilor sau a orice altceva  ce va da un avantaj fata de ceilalti playeri este interzisa . (exceptie Optifine , LabyMod 5ZigMod ).
Pedeapsa : 12h jail.
8. Nu aveti voie sa "campati " pe sectiunile bazate pe pvp sau in warp-urile pentru pvp .
Pedeapsa : 12h jail .
9. Nu aveti voie sa folositi comenzi in timpul luptei ce va avantajeaza. (fly , heal , god , gamemode c).
Pedeapsa : 12h jail .
10. Nu aveti voie sa cersiti , indiferent de natura acestuia . (itm , grade, accese, bani ) .
Pedeapsa : 15 min [M].
11.Nu aveti voie cu team  pe sectiunea FFA .
Pedeapsa : 12h jail , pentru toti jucatorii ce fac parte din team .
12.Nu aveti voie cu team mai mare de 2 persoane pe sectiunile de pvp (exceptie FFA , unde este interzis .)
Pedeapsa : 12h jail pentru toti jucatorii ce fac parte din team .
13.  Nu ave?i voie sa folosi?i "ma?inarii" pentru a sta afk pe server.
Pedeapsa : 12h [B].
14. Nu ave?i voie sa face?i afaceri precum vanzarea de conturi, grade, buguri .
Pedeapsa : 12h [B].
15. Nu aveti voie sa abuzati de niciun fel de problema/bug/comanda .
Pedeapsa : 12h [B].
!! ATENTIE: PENTRU CEI CARE FAC CERERI DE HELPER VOR TREBUII SA SCRIE LA INTREBAREA "ORIGINAL STAFFv2" .
Ne rezervam dreptul de a da update/ modifica oricand topic-ul.
Regulament Staff.
1. Certurile sunt strict interzise.
Pedeapsa : 1 [AV] .
2.Favoritismele sunt strict interzise .
Pedeapsa : 1 [AV] .
3.Obligatoriu  20 reporturi rezolvate in portofoliu la verificarea lor.
Pedeapsa : 1 [AV] .
4.Obligatoriu sa aveti sanctiunile minime obligatoriile la sfarsitul saptamanii.
Pedeapsa : 1 [WARN].
5. Limbajul urat fata de playeri o sa fie sanctionat.
Pedeapsa : 1 [WARN] .
6. Regulamentul de pe discord(#regulament-discord) trebuie sa fie respectat de absolut oricine.
Pedeapsa : 1 [AV] .
7.Cersitul de up fie direct au indirect este interzis.
Pedeapsa : Down + 2 saptamani sansa 0 la up .
8. Gamemode-ul pe sectiunile de supravieturire este permis dar doar pe insula/protectie propie , fara team si fara sa da-ti itm din gm c .
Pedeapsa : 1 [WARN] .
9.Toti membrii staff sunt obligatii sa aiba portofolii .
Pedeapsa : 1 [WARN]
10.Nu aveti voie mai mult de 4 membrii staff pe aceeasi sectiunea .
Pedeapsa : 1 [Warn] *cate un warn pentru fiecare .*
**Regulament intern . **
In acest topic va voi explica clar ce este "Staff-ul" si cu ce se ocupa, la fel si regulile esentiale pentru a ajunge in echipa noastra dar si regulamentul principal al membrilor "Staff."
» Cerinte aplicatii STAFF.

Pentru inceput as putea sa va spun ca staff-ul nu are nevoie de persoane imature sau inchise la minte pentru ca acest lucru ar face serverul doar sa fie tras in jos iar noi nu dorim acest lucru fiind inca un server nou si in plina perioada de dezvoltare. In caz, ca doriti sa aplicati la o functie de tip "STAFF" singura posibilitate ar fii sa nu va luati in gura cu membrii din echipa administrativa sa va intelegeti relativ bine cu majoritatea astfel evitand sanctiunile de orice tip (mute / kick). In caz ca ati fost banati pe motive de gen "Reach max warns 4/4" inseamna cu nu cunoasteti regulamentul iar noi desigur ca nu va putem oferi o functie, acelasi lucru se aplica si in cazul celorlalte banuri pe motive "Cheats" in general "Kill Aura" sau alte tipuri de coduri / insulte staff / insulte pe chat. De acum pentru  a face o aplicatie in staff aveti nevoie de minim 3 zile on pe o sectiune pe care doriti gradul iar dovada este obligatoriu sa fie de tip "Video", iar aceasta sa fie postata la "Dovada" in cerere, nu trebuie sa ne dati noua mesaj pe discord cu cererea voastra pentru ca astfel va scad radical sansele la functie. Nu o sa mai fie intrebarea cu "Ai citit regulamentul?:" astfel o sa fie alesi playerii acceptati pentru teste, iar aceste teste vor consta din mai multe intrebari legate de mute sau alte decizii care vor fii luate de Trial Helperi in caz de ceva abuz / spam / caps pe chat.
» Up / Down / Remove

Toti membrii staff vor suporta modificari la grad indiferent daca esti Trial Helper sau Admin, aceste modificari vor fi efectuate doar de Managerii care se ocupa de gradele "STAFF", iar acestea pot fii provocate din motive multiple.

De pe data de 01.03.2018 se impune regula de a primi pe saptamana maxim 2-3 membrii up cu grad mai mic (Trial Helper - Moderator Global)

Ne rezervam dreptul de a nu fii obligati sa va dam up chiar si cu raport-ul complet.



UP

1. Ati fost foarte activi si ati dat dovada ca meritati sa fiti promovati in functie.

2. Administratia a decis ca trebuie sa luati up doarece v-ati implicat mai mult decat ceilalti membrii.

3. Sunteti obligatii sa indepliniti sanctiunile minime obligatorii pentru o sansa la up .

4. Intrebarile in genul celor "Cand iau up ?" sau afirmatiile "Eu nu iau up" se vor pedepsi grav .



DOWN

1. Limbaj vulgar / insulte playeri / limbaj sau comportament inadecvat.

2. Ati fost prea inactiv si nu ati terminat raport-ul de activitate.

3.Datorita excesului de staff
REMOVE

1. Decizia administratiei din mai multe considerente.

2. Tentative ban all / grief sau alte motive de greseli multiple.

3. Inactivitate si lipsa portofoliilor de ai mult de doua saptamani consecutive duce la remove .


» Discord

Limbajul licentios pe serverul de discord de asemenea o sa va scada enorm sansele la o functie.

Pentru membrii Staff:



1. Limbajul "murdar" pe #off-topic o sa fie sanctionat cu down.

2. Limbajul urat fata de playeri o sa fie sanctionat cu down.

3. Limbajul vulgar / off-topicul pe canalele de tip "cereri / ban-list etc" o sa fie sanctionat cu un warn.

4. Limbajul vulgar pe #staff nu este sanctionabil.

5. Regulamentul de pe discord(#regulament-discord) trebuie sa fie respectat de absolut oricine.

6. Daca va luati in gura cu un grad superior (Operator Global - Owner) riscati remove fara sansa de a va reintoarce in staff.

7. Va rugam(in special staff-ul) sa evite discutiile sau frazele prostesti legate de "relatii" exista privat pentru ca asta, nu il intereseaza pe absolut nimeni cine cu cine si ce face, riscati down.



» Raport de activitate (sanctiuni).

Acest raport este esential pentru a putea ramane in "Staff" doarece astfel putem sa vedem cat de mult va dati voi silinta si ca meritati un loc in echipa noastra.

Tin sa precizez ca minimul de raport pentru orice grad este de 90 de sanctiuni(pentru a nu fi scos din functie.)

Operatorii pot fii scutiti de catre manageri / owneri in unele cazuri de raport din motive serioase sau din motive de implicare in cadrul staff-ului.



T-Helper - 90+

Helper - 100+

Moderator - 150+

Moderator Global - 180+

Admin - 200+

Admin Global - 250+

Operator - 150+

Operator Global - 80+

Manager - Administare generala staff / server /forum .
Doar Ownerii fac exceptie de la aceste reguli .
Managerii trebuie sa se supune regulamentului , exceptie facand  de la "Raport-ul de activitate".
Ne rezervam dreptul de a da update/ modifica oricand topic-ul.
ASTEA
SI MAI ESTE ASTA
Ce fac? Cum fac? Cu ce ma ocup?

- Cu ce ma ocup?

» THelper & Helper:

- Ajutarea jucatorilor, mai exact celor care cer ajutor pe [/helpop, alias: /ac] sau chatul global.

- Acordarea de mute-uri, modalitatea de acordare este afisata mai jos.

- Kick, modalitatea de acordare este afisata mai jos.



» Moderator:

- Acordarea de mute-uri, modalitatea de acordare este afisata mai jos.

- Kick, modalitatea de acordare  este afisata mai jos.

- Acordarea de banuri, modalitatea de acordare  este afisata mai jos.



» Admin:

- Acordarea de mute-uri, modalitatea de acordare  este afisata mai jos..

- Acordarea de ban-uri, modalitatea de acordare  este afisata mai jos.

- Acordarea de pedepse pentru hack & cit-uri si verificarea report-urilor.

» Operator:

- Acordarea de banuri, modalitatea de acordare  este afisata mai jos.

- Acordarea de pedepse pentru hack & cit-uri si verificarea report-urilor.
-Acordarea de mute-uri, modalitatea de acordare  este afisata mai jos.





» Manager:

- Se ocupa cu administrarea serverului, avand grija ca totul sa mearga perfect.

- Efectuarea eventurilor zilnice dupa acordul Ownerilor.

- Activitate staff, si administratie staff.

Cum fac ?
Mute-ul se acorda in urmatorul mod .
/mute [nume]-perioada-[motiv.]
Ex: /mute Kysco 10 min spam.
Kick-ul se acorda in urmatorul mod .
/kick [nume]- [motiv].
Ex: /kick Kysco spam /ac
Warn-ul se acorda in urmatorul mod.
/warn  [nume] -[motiv].
Ex. /warn [nume]-[motiv]
*Warn-ul se acorda doar pentru spam / limbaj / caps  in helpop.
Ban-ul se acorda in urmatorul mod .
/ban [nume] perioada(daca nu este permanent se pune)-[motiv].
Ex. /ban Kysco reclama
*Acesta este permanent.
Ex. /ban Kysco 12h hack .

Ne rezervam dreptul de a da update/ modifica oricand topic-ul
la intrebarea Ai Citit regulamentul? se scrie FADEMCREGULAMENTSTAFF

Admin
Admin

Mesaje : 4
Data de înscriere : 23/04/2018

https://fademc.forumgratuit.ro

Sus In jos

Sus


 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum